Müügitingimused

  1. Üldtingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad Light Vision OÜ klientide (edaspidi Klient) ja Light Vision OÜ (edaspidi Light Vision), registrikood 10917685, aadress Härgmäe 22/7 Tallinn, vahel.

1.2. Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.
Lähtutakse Light Vision tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.

1.3. Light Vision jätab endale õiguse muuta ühepoolselt müügitingimusi ja toote hindu, et olla oma tegevuses efektiivne, konkurentsivõimeline, reorganiseerides või muutes toote valikut.

Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud Light Vision poes.
Kliendile kehtivad hinnad, mis on Light Vision lehel ostu sooritamise ajal.

1.4. Esitades tellimuse Light Vision poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus

  1. Hinnakiri

2.1. Light Vision veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad 20% käibemaksu ning on toodud eurodes(€) ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.

2.2. Ostetud Toote hinnale lisandub transpordi hind kui soovite kaupa kulleriga Eestis ära märgitud aadressile. Transpordi fikseeritud hinnaks on 10 eur väiksemamõõduliste toodete ja 25 eur suuremamõõduliste toodete puhul (Eesti piires). Väiksemate pakkide puhul saab tooted tellida ka Itella Smartposti pakiautomaati, mille puhul kehtib Itella Smartposti hinnakiri vastavalt paki mõõtudele. Suurte tellimuste puhul võib transpordi hind muutuda. Muudel juhtudel lepitakse saatmise tingimused eraldi kokku.

2.3. Kohale toimetamisekulu ei lisata kui klient täidab tellimuse tegemise ajal välja “Tulen ise järele”.

  1. Ostukorv ja tellimuste vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil ta on klikanud nupule „Lisa ostukorvi“

3.2. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.3. Klient saab vajadusel muuta Ostukorvis olevate toodete kogust  kasutades +/-nuppu või üldse Ostukorvist toote eemaldada.

3.4. Light Vision poest ei saa osta eraldi valgusallikaid.

3.5. Tellimuse vormistamiseks vajutab klient nupule „Kinnita ostukorv“.

3.6. Tellimuse vormistamisel valib Klient sobiliku kauba kohaletoimetamise- ja makseviisi.
Vastavalt kohale toimetamise viisile tuleb märkida Kauba saaja täpne sihtkoht kui soovite kulleri teenust või valida nimekirjast sobiv pakiautomaat.

3.7. Müügileping loetakse sõlmituks kui Klient on 3 kalendripäeva jooksul tasunud 100% tellimuse summast näidatud arveldusarvele või kasutanud makse tegemiseks pangamoodulit.

  1. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Tasumine toimub ettemaksuna pangaülekandega.
Light Vision OÜ pangaarvele EE622200221020851704

4.2. Kui Klient soovib tasuda arve alusel, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile ettemaksuarve.

4.3. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ning makse tegemiseks panga rekvisiidid ja arveldusarve number.

4.4. Kui klient pole ettemaksu tasunud 3 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, siis loetakse tellimus mitte täitmisele minevaks.

4.5. Toodete eest saab tasuda ka:

  • Eesti pangalinkidega: Swedpank, SEB, Luminor, LHV, Citadele
  • Visa/Mastercard kaardimaksetega

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

  1. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Ligikaudne tarneaeg on märgitud Toote infosse. Täpsema tarneaja soovitame eraldi üle täpsustada meie klienditeenindajaga.

Juhul kui Teie poolt tellitud Toodet ei ole Tootja laos ja selle kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Light Vision ei vastuta, teatame sellest tellimuse vormistamisel antud kontaktile ja täpsustame info.

Juhul kui Klient on tellinud samas tellimuses tooteid, millel on erinev tarnetähtaeg, siis arvutatakse kättetoimetamisel pikimat tarneaega( kui kokku pole lepitud teisiti).

Juhul, kui klient on valinud toodete kättesaamisviisiks “Tulen ise järele”, siis võetakse Kliendiga ühendust kui toode on jõudnud Light Vision lattu ning lepitakse kokku kauba üleandmine. Palume olla tähelepanelikud Tellija andmete lisamisel, sest selle informatsiooni täpsusest sõltub teenuse kvaliteet ja kiirus.

5.2. Võimalikud Kauba kätte toimetamise viisid:

– väljastatakse kliendile Light Vision laost aadressil Härgmäe 22/7, Tallinn 76902 esmaspäevast reedeni kella 9.00-17.00ni.

– saadetakse kulleriga

– saadetakse Itella pakiautomaati

5.3 Kaup väljastatakse e-poe keskkonnas koostatud tellimuse ning isikut tõendava dokumendi alusel. Kui Kaubale tuleb järgi kolmas isik, keda pole tellimusel märgitud, palume sellest teavitada eelneval pood@lightvision.ee aadressil.

Kauba üleandmisel antakse kliendile arve vastavalt kliendi soovile kas paberikandjal või edastatakse kliendi meilile. Arvel näidatakse täpne loetelu toodetest, mis hetkel üle antakse.

5.4. Kui teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada Toodete kohale toimetamise aeg ja sihtkoht.

5.5. Light Vision jätab endale õiguse muuta vajadusel kohaletoimetamise viise.

5.6. Kauba vastuvõtmisel  tuleb kontrollida selle seisukorda. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida  müüjat aadressil pood@lightvision.ee või kullerfirmat. Võimalusel pildistada probleemset kaupa. Saatelehele alla kirjutades kinnitatakse, et kaup oli korrektne ja komplektne ega oma puudusi.

  1. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Light Visionil on õigus tellimus tühistada kui Klient ei ole tasunud vähemalt 3 päeva jooksul tellimuse vormistamisest või kui toodet ei ole enam saadaval ning asendustoodet ei leita.

Tooted, mis on valmistatud kliendi individuaalsete vajaduste ja soovide alusel eritellimustöö alusel, tagastamisele ei kuulu.

6.2. Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust. Tagastuskoht lepitakse eelnevalt Kliendiga kokku.

6.3. Toote tagastamise kulud kannab Klient kui vahetuse soov tekkis Kliendil. Kui toode oli kahjustatud või ei vastanud tellitule, kannab kulud Light Vision.

  1. Kaebuse esitamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele kehtib kaubandusest ostetud kauba puhul müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Sellest esimese 6 kuu jooksul tekkinud puuduse puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

7.2. Kui puudus on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda asja parandamist või asendamist. Kui parandamine ei ole võimalik, võib toote asendada. Raha tagastamist on võimalik nõuda üksnes juhul kui asendamine ei osutunud võimalikuks mõistliku aja jooksul.

7.3. Asja puuduse ilmnemisel võib tarbija saata kaebuse e-posti aadressile, lisada arve numbri või arve koopia, kontaktandmed ning kaebuse sisu. OÜ Light Vision vastab Kliendile esimesel võimalusel, kui mitte hiljem kui 15 päeva jooksul teate saabumisest.

7.4. Eeltoodud tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimiste teel, on mõlemal poolel õigus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee . Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee

  1. Muud tingimused

8.1. Light Vision kasutab Kliendi  isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt.

8.2. Light Vision jätab endale õiguse saata Kliendile infot, kui Klient on andnud nõusoleku või tellinud Light Vision uudiskirja.

8.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.